Оператор DB Cargo залізниць Німеччини (DB) має намір у жовтні 2025 року розпочати експлуатаційні випробування магістрального локомотива з системами автоведення і дистанційного керування (RTO) на спеціалізованій вантажній лінії Betuwe, що проходить від Роттердама до кордону з Німеччиною, пише ЦТС.

Відповідні бортові системи були змонтовані на електровозі серії 193 (Vectron) від Siemens Mobility в депо Кельн-Гремберг.

Проєкт отримав держпідтримку в розмірі 18,86 млн євро в рамках німецької федеральної програми, спрямованої на стимулювання інновацій у сфері вантажних залізничних перевезень.

У ньому беруть участь Німецький центр авіації та космонавтики (DLR), компанії Hitachi Rail і Remoot. Hitachi Rail виступає як постачальник бортової системи ATO і здійснює нагляд за системною інтеграцією.

Експлуатаційні випробування локомотива відбуватимуться протягом року. У режимі систем автоведення передбачено рух поїзда і його гальмування (зокрема до повної зупинки) в автоматичному режимі. Машиніст буде присутній у кабіні, крім того, планується відпрацьовувати технології дистанційного контролю та управління з центрального поста.

Дослідні рейси планують виконувати зі складами з вагонів різних типів, включно з частково заповненими вагонами-цистернами.

Лінія Betuwe обладнана європейською системою управління рухом поїздів ETCS рівня 2 і значною мірою ізольована від іншої частини мережі залізниць Нідерландів.