Deutsche Bahn оголосила, що планує інвестувати 200 млн євро у модернізацію швидкісних потягів ICE 3neo, щоб в майбутньому вони відповідали технічним вимогам Польщі та Франції і змогли курсувати до цих країн.
Про це пише ЦТС з посиланням на Нeise.
На сьогоднішній день ICE 3neo вже курсують до Брюсселя та Амстердама і, таким чином, схвалені для Бельгії та Нідерландів.
Наразі технічну адаптацію мають пройти до 32 поїзда.
Це буде перший випадок, коли ICE зможе курсувати з Берліна до Варшави.
Виробнику Siemens Mobility було доручено здійснити необхідну адаптацію, яку проведуть під час будівництва поїздів на заводі Siemens у Крефельді.
За даними залізничної компанії, процес затвердження та виробництва займе кілька років. Графік постачання поїздів передбачає, що вони надійдуть в експлуатацію до 2032 року.
Deutsche Bahn замовила у Siemens Mobility загалом 90 поїздів ICE 3neo. 29 вже поставлено. Перший прийнято в експлуатацію в листопаді 2022 року. У червні 2024 року ICE 3neo замінили старі типи поїздів на сполученнях з Франкфурта до Амстердама і Брюсселя. За даними Deutsche Bahn, це значно зменшило кількість скасувань поїздів.
Адаптація до умов конкретної країни включає встановлення технічних компонентів, щоб поїзди були сумісні з технологією сигналізації та маршрутами в Польщі та Франції. Наприклад, існують відмінності в тяговому струмі: Польща переважно використовує постійний струм напругою 3 кВ, тоді як Німеччина - змінний струм напругою 15 кВ при частоті 16,7 Гц.
Франція навіть має дві різні енергосистеми - змінний струм 25 кВ/50 Гц на півночі і сході, і постійний струм 1,5 кВ на півдні і південному заході.
Що стосується технології сигналізації, Польща використовує SHP, систему, яка відповідає принципу німецької Indusi. З 2012 року лінії були послідовно модернізовані до стандартизованої європейської ETCS. У Франції використовується TVM.
ICE 3neo (серія 408) розвиває максимальну швидкість 320 км/год і вміщує 439 або 878 пасажирів.