Дочірня компанія Deutsche Bahn - DB Cargo - вперше обладнала вантажний електровоз для автоматизованої регулярної експлуатації. Магістральний локомотив отримав системи автоматичного керування поїздом (ATO) та дистанційного керування поїздом (RTO) у депо Кельн-Гремберг. Проект було реалізовано спільно з Німецьким аерокосмічним центром (DLR) та компаніями Hitachi і Remoot.

Як пише ЦТС з посиланням на інформацію німецького залізничного концерну, однорічна випробувальна фаза розпочнеться в жовтні 2025 року на голландському маршруті Бетуве - одному з найважливіших сучасних вантажних маршрутів у Європі. Локомотив автоматично виконуватиме розгін, рух, гальмування та зупинку. При цьому під час тестувань машиніст буде присутнім на борту. Під час випробувальної експлуатації будуть розглянуті рейси з різними типами вагонів та сценаріями завантаження - від важких насипних вагонів до частково заповнених цистерн. Крім того, поєднання технологій ATO та RTO буде вперше випробувано на відкритій мережі.

DB281379

Цей проект є частиною федеральної програми "Майбутнє залізничне вантажне сполучення для сприяння інноваціям", за допомогою якої Федеральне міністерство транспорту Німеччини (BMV) має на меті прискорити розробку та своєчасний вихід на ринок інноваційних технологій у вантажних перевезеннях, а отже, збільшити частку залізниці на ринку вантажних перевезень у Німеччині. На цей проект було спрямовано федеральне фінансування у розмірі 18,86 млн євро.

"Автоматизовані локомотиви з автономним керуванням використовують колії ефективніше, тим самим забезпечуючи більшу пропускну здатність та покращуючи якість залізничних вантажних перевезень. Прем’єра цього автоматизованого локомотива на сортувальній станції Кельн-Гремберг є важливим кроком для майбутнього європейських вантажних перевезень залізницею", - прокоментувала подію Сігрід Нікуда, голова правління DB Cargo.

DB281373 (1)

DB281400