Тег: Deutsche Bahn
DB визнали, що в перший тиждень мали місце неодноразові затримки поїздів на основних маршрутах до міст, де проходять футбольні матчі.
Нові поїзди запустили на півроку раніше запланованого терміну.
Також в компанії рекомендували утриматися від поїздок до Баварії та Баден-Вюртемберга.
Ці панелі дорожчі за звичайні, але можуть встановлюватися у міському середовищі, на відкритій місцевості туристичних зон і природних заповідників.
Найбільший інтерес на виставці DBME 2024 викликала модель купе з двома місцями для сидіння у високошвидкісному поїзді ICE.
Поїзд направлявся із Парижу до Штутгарту.
Трудовий спір між Deutsche Bahn та GDL розпочався в листопаді 2023 року.
Перші випробування проходять на міській залізниці Мюнхена і покликані запобігати випадкам вандалізму та нанесення графіті на рухомий склад.
Останній, 137 поїзд представлений сьогодні на станції Берлін-Головний.
В УЗ топ-менеджер відповідав за оновлення рухомого складу.
Компанії протягом року довелося виплатити клієнтам компенсації на загальну суму майже 133 млн євро.
Згідно з умовами тендеру, DB має отримати розраховані на швидкість 300 км/год одноповерхові поїзди місткістю 944 місця.
Протягом минулого місяця затримався майже кожен другий поїзд далекого сполучення, а вчасно прибули лише 52%.
В планах компанії розпочати будівництво тунелю в 2032 році, а будівельні роботи, як очікується, займуть близько 12 років.
Частину пасажирських поїздів скасують, решта слідуватиме залізницями в долині Рейну, що збільшить час у дорозі на 80 хвилин.
Оновлений дизайн інтер'єрів високошвидкісних поїздів пов'язаний з оформленням нових центрів обслуговування пасажирів та бізнес-залів DB.
Сума угоди не розголошується, але вона може становити приблизно 1,6 млрд євро з урахуванням заборгованості Arriva.
Будівництво планують розпочати у 2025 році за комплексними рамковими контрактами із підрядниками з країн Євросоюзу.
Завдяки застосуванню інноваційної системи E‑Check персонал звільняється від рутинних операцій, що забезпечує підвищення продуктивності депо на 25%.
Злиття DB Station&Service та DB Netz є однією з умов освоєння додаткових інвестицій у розмірі 40 млрд євро.