Німецький залізничний оператор Deutsche Bahn відчуває величезний дефіцит фінансування для підтримки та розширення своєї залізничної мережі на найближче десятиріччя, свідчать документи для Наглядової ради Deutsche Bahn, що є в розпорядженні агентства DPA.
Про це пише ЦТС з посиланням на Європейську правду.
Відзначається, що лише для модернізації існуючої мережі, реконструкції важливих коридорів, створення основ для цифровізації та малих і середніх заходів до 2034 року необхідно близько 80 млрд євро.
"Існують великі прогалини у фінансуванні оновлення інфраструктури, особливо з 2028 року", - йдеться в документі.
Майже вдвічі більше грошей знадобиться, якщо врахувати розширення і нове будівництво мереж, а також прискорену і розширену цифровізацію. Ці та інші додаткові заходи "можуть призвести до того, що загальна сума зі спеціального фонду становитиме близько 150 млрд євро", - йдеться у документі.
Ці потреби можуть бути профінансовані із запланованого спеціального фонду для інфраструктури на загальну суму близько 500 млрд євро, про що партії ХДС/ХСС і СДПН домовилися під час попередніх переговорів щодо наступного уряду. Однак залишається відкритим питання, скільки грошей з цього фонду надійде окремим видам транспорту.
На думку експертів, для фінансування залізниці необхідно визначити пріоритети, що складаються з трьох частин. По-перше, слід відремонтувати існуючу мережу, включаючи залізничні станції. Другим кроком має стати закладення фундаменту для цифрових технологій управління та безпеки. По-третє, слід розпочати нове будівництво та розширення.
Залізнична мережа в Німеччині вважається зношеною і недофінансованою - і це є основною причиною високого рівня затримок у роботі компанії. Тому Deutsche Bahn розпочала масштабну програму реконструкції, яка включає модернізацію понад 40 завантажених маршрутних коридорів. Однак після розпаду трипартійної коаліції Німеччини незрозуміло, як буде продовжуватися довгострокове фінансування інфраструктурних заходів.