До Вінниці прибув четвертий, з чергової партії, трамвай моделі Tram-2000, який раніше курсував вулицями Цюриха. Він стане частиною муніципального автопарку та дозволить посилити роботу громадського транспорту.
Про це пише ЦТС з посиланням на Vita tv.
"Вагони зі Швейцарії дають нам можливість не просто оновити парк, а значно підвищити якість перевезень, зробити їх більш надійними й безпечними. Найголовніше, що весь процес адаптації та модернізації ми виконуємо власними силами, залучаючи кращих інженерів, електриків і технічних спеціалістів Вінницької транспортної компанії", - підкреслив директор департаменту транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради Андрій Сорокін.
Цюрихські трамваї мають м’які сидіння, тиху ходу, а ще вони енергоощадніші за своїх попередників, завдяки сучасній системі керування.
Трамваї адаптуються безпосередньо на базі Вінницької транспортної компанії. До процесу залучені інженери-електрики, фахівці з ходової частини, технологи, майстри, а також слюсарі, які виконують складні технічні роботи, зокрема з переобладнання візків.
"Трамваї, які ми отримуємо після їх зняття з ліній у Швейцарії, проходять адаптацію, сертифікацію та технічну підготовку для роботи в українських умовах. Стандарти експлуатації транспорту в наших країнах суттєво відрізняються, тому тривалість адаптації залежить від технічного стану кожного вагона й зазвичай займає до місяця", - додав в.о. директора Вінницької транспортної компанії Олександр Нечаєв.
"Це вже 43 трамвай, який ми отримали від швейцарських партнерів. Щоб зняти трамвай з платформи та поставити його на рейки, залучаємо близько 10 наших працівників. Також співпрацюємо зі сторонніми організаціями, які допомагають зі спеціальними кранами для підйому вагона", - зазначає головний інженер трамвайного депо Вінницької транспортної компанії Євген Дуднік.
Після встановлення вагон проходить повний технічний огляд.
"На ньому замінюємо бандажі, виконуємо технічне обслуговування - найчастіше в обсязі ТО-2. Також проводимо модернізацію й переобладнання під українські стандарти. Без сертифікації жоден трамвай не виходить на маршрут. Лише після обкатки він буде введений в експлуатацію", - додає інженер.