В Молдові тривають ремонтно-відновлювальні роботи на ділянці залізниці Бендери-Бессарабяска-Етулія-Джурджулешти.

Як вже писав ЦТС, вартість модернізації 230 км залізниці становить 108 млн євро та реалізується за підтримки Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку. Роботи мають бути завершені в поточному році.

Ділянка має важливе значення для транзитної логістики в регіоні та є сполучною ланкою між залізничними системами України, Молдови та ЄС.

7 липня в групі Railway of Moldova у Facebook були опубліковані фото з місця ремонтних робіт, на яких можна побачити як мінімум дві секції тепловозів 2М62, що належать приватній компанії УЛБК ("Українська локомотивобудівна компанія").

517398199_1930577014422715_4439475278232252463_n

Нагадаємо, що УЛБК була однією з двох компаній, які в 2020, 2021 рр. були визначені як учасники експерименту по впровадженню в Україні приватної локомотивної тяги. Але станом на кінець 2021 року реальні перевезення вантажів компанії не розпочали. Через що бізнес виступав за продовження експерименту до 2023 року.

На початку 2024 року в "Українській локомотивобудівній компанії" заявили, що вважають, що на сьогодні в Україні на підзаконному рівні відпрацьоване питання допуску приватних локомотивів на залізничні колії загального користування. Отже навіть в умовах війни можна було б повернутися до продовження експерименту з впровадження приватної тяги.

516781208_1930577157756034_4657937987250837394_n