В подальших планах роботи "Контейнерного терміналу Мостиська" є організація перевезень зернових вантажів у контрейлерних поїздах.

Про це в інтерв’ю ЦТС розповів очільник терміналу Дмитро Кобзар.

"У планах є також відправка зернових вантажів. Розуміємо, що ринок того потребує і ми обов'язково зробимо це", - зокрема, сказав він.

Наразі ж "Контейнерний термінал Мостиська" є єдиним в Україні, звідки на регулярній основі відправляються до ЄС поїзди з автомобільними напівпричепами.

"На сьогодні, наш термінал обробляє щотижня три контрейлерні потяги. Щомісячно це близько 120 напівпричепів у імпорті та стільки ж у експорті. Основні товари - це продукція автомобільної індустрії, яку ми відправляємо та отримуємо з Німеччини", - повідомив Дмитро Кобзар.

За його словами, при наявності регулярного вантажопотоку відправлення можуть здійснюватися й у інші країни ЄС. "У минулому році таких перевезень ще взагалі не було, а в цьому - вже відправляємо регулярні потяги. Це свідчить про позитивну динаміку", - зауважив співрозмовник ЦТС.

Нагадаємо, що під час гострої фази блокування українського кордону з боку польських протестувальників, у грудні 2023 року, "Укрзалізниця" відправила тестовий контрейлерний потяг з 23 вантажівками до Польщі. Але ця подія була разовою, та не мала подальшого розвитку.

Крім того, в квітні 2024 року компанія Global Ocean Link у партнерстві з УЗ відправила перші пробні авто маршрутом Каунас-Київ з розвантаженням в Обухові. За словами СЕО Global Ocean Link Павла Линника, загалом було зроблено 4 кругорейси (імпорт + експорт), що склало сумарно приблизно 400 перевезень.