Тег: зерно
Затримання суховантажу відбулося у результаті спецоперації СБУ і Держприкордонслужби у внутрішніх водах Чорноморської акваторії України.
Після буму на будівництво зернових терміналів на західних переходах, відбулося закономірне повернення збіжжя до портів. Проте, на новозбудованих терміналах триває робота, а перспективу бачать у диверсифікації вантажів і покращенні якості послуг.
Нещодавні поставки були здійснені в регіони з високим рівнем продовольчої небезпеки.
У бік країн Балтії перевезення зросли вп'ятеро.
Після завантаження в портах Ростова-на-Дону судна прямують у Новоросійськ.
У напрямку портів експортується 92% загального обсягу зернових, а через західні прикордонні переходи - 8%.
Підвищена вартість логістики буде перекладена на закупівельні ціни агропродукції.
На експорт перевезено 2,8 млн тонн зернових.
Підписано договір між AD Ports Group та Al Ain Mills про передачу в оренду ділянки в порту Халіфа.
Компанія почала перевозити ним зерно до іноземних портів у січні 2025 року.
Нещодавно в Мінагрополітики відбулася зустріч із представниками 15 найбільших банків, де було напрацьовано алгоритм залучення міжнародних коштів.
Основним вантажем було зерно.
Підписано оновлений Меморандум про запуск системи для боротьби з незаконним вивезенням українського зерна з окупованих територій.
Це найкращий показник від початку великої війни, але майже вдвічі менший за обсяги 2021 року.
Натомість передача зернових вантажів до Польщі зростає.
Аграрії вважають, що наразі достатньо попередніх декількох підвищень ціни перевезень.
Україна демонструє здатність підтримувати та розвивати експортний потенціал навіть в умовах військової агресії та постійних атак на критичну інфраструктуру.
Біля Александрії стоять 2 судна з краденою пшеницею, які завантажувалися в окупованому Севастополі.
Об’єктом уваги розслідувачів стало судно під назвою Zafar, яке завантажили зерном в порту окупованого Севастополя на початку жовтня.
Окупанти відвантажили в порту чергову партію вкраденого зерна.