Парк зерновозів УЗ нині складає 5,5 тисяч вагонів. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ "Укрзалізниця" Валерій Ткачов під час міжнародної конференції Grain Ukraine.
Водночас, за словами Ткачова, приватний парк має майже 21 тисячу зерновозів, передає кореспондент ЦТС. "Тобто загалом ми маємо під 27 тисяч вагонів, - каже він. - Але на сьогодні для перевезень достатньо 19 тисяч. І ми маємо великий профіцит. Через це маємо дуже низьку вартість вагону".
Утім, незважаючи на те, що приватний сектор надає для перевезень більш нові вагони, "Укрзалізниця" відмовлятися від своїх зерновозів наміру не має. "Ми, як транспортна компанія, вбачаємо необхідність заробляти і за рахунок вагонів теж, - коментує таке припущення Ткачов. - Хоч 90% відсотків нашого заробітку - це тариф із перевезень і саме це наша основна діяльність, але така супутня діяльність, як використання вагонів, це теж додаткові гроші. Тому залізниця продовжить працювати в зерновозі".
А от пропозицію проводити аукціони із залученням всього приватного парку для того, щоб вони краще відображали ринкову ціну, яка звучала під час конференції, Валерій Ткачов назвав "дуже слушною". "Ми опрацюємо цю ідею, - зауважив він. - Можливо запросимо якихось вагоновласників об’єднатися з нами, щоб разом виставлятися пулами".
УЗ також підтримує думку про те, що для ринку важливою є прогнозованість. "Для цього ми готові підписувати довгострокові договори", - каже Ткачов. Він повідомив, що вже зараз починається продаж вагонів-зерновозів на серпень і на вересень. "Усі бажаючі в понеділок можуть вийти на наші аукціони і на вересень купити за 300 гривень за добу наші зерновози", - повідомив він.