На фрахтовому ринку Чорного моря залишається складна ситуація для судновласників. І минулого тижня вона ще більше погіршилася, внаслідок подальшого зниження експорту зерна з України.
Кількість нових заявок на вантажі є дуже обмеженою, а фрахтувальники виходять на ринок із нижчими фрахтовими пропозиціями, передає ЦТС із посиланням на Elevatorist.com. Водночас, судновласники продовжують відстоювати свої позиції, навіть для суден зі спотовими або близькими до спотових позицій.
Визначення динаміки ставок у сегментах костерів і хендісайзів ускладнює обмежена кількість нових фіксацій.
Вартість фрахту партії кукурудзи із глибоководних портів України до Південного Китаю, знизилась і складає 32-33 доларів за тонну, що на 2 долари нижче, ніж було на тиждень раніше.
У сегменті хендісайзів ставки перевезень 30 тисяч тонн кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишаються стабільними - на рівні 16-17 доларів за тонну.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 тисяч тонн кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії також без змін - на рівні 29-30 доларів за тонну.
Ціна фрахту 1-3 тонни кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 євро за тонну.