Тег: Лемтранс
Також за два роки на терміналі були реалізовані проєкти з перевалки зерна, олії та добрив.
Подробиці проєкту наразі не повідомляються.
Зокрема, до державного бюджету було перераховано понад 280 млн грн.
На підприємстві бачать таку потребу з боку ринку.
Наразі це єдине підприємство в Україні, що здійснює відправку контрейлерних поїздів до ЄС на регулярній основі.
Перевезення автомобільних напівпричепів залізницею - європейський тренд, який поступово набирає обертів і в Україні. Що потрібно для організації такої логістики та в чому її переваги?
Компанія має для цього усе необхідне обладнання та спеціалістів.
Завантажені контейнери відправляють до портів Євросоюзу.
Наявність митної зони на терміналі дозволяє приймати і вивантажувати добрива з вагонів на склад відразу після перетину кордону.
Також учасників ринку цікавить, коли буде прийнято закон про залізничний транспорт.
В минулому році ринок контейнерних вантажів в Україні зростав як в обсягах перевезень, так і у інвестиційній привабливості. Відкриття морських коридорів та інтеграція з ТЕN-T – основні стимули для продовження позитивної динаміки.
Зокрема, до державного бюджету було перераховано 840 млн грн.
В 2023 році інвестиції Групи в термінальний і контейнерний бізнес перевищили 150 млн грн.
Компанія продовжує здійснювати цей вид діяльності попри втрату через війну одного з ключових активів з вагоноремонту.
Найбільш негативно на обсяги перевезень впливає втрата вантажної бази через війну - при цьому компанія зберегла позиції на ринку залізничних перевезень.
Також до події долучився "Контейнерний Термінал Фастів".
Профільний комітет рекомендував парламенту підтримати відповідні законопроекти.
Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.
Попри війну, компанія продовжує інвестувати в Україні в розвиток терміналів і придбання рухомого складу.