На території "Контейнерного Термінала Мостиська" (ТОВ "Мостиська Драй Порт"), партнерського проєкту, що входить до складу Групи "Лемтранс", відбувся день відкритих дверей, присвячений презентації роботи нового критого складу площею понад 4 000 кв. м. Склад має потужності на щомісячне відвантаження до 10 000 тонн зернових і шротів у контейнери для експорту.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію "Лемтранс".
У заході взяли участь керівництво Львівської обласної адміністрації, Яворівської районної адміністрації, керівники агропромислових підприємств регіону, а також компанія Risoil, яка вже співпрацює з терміналом і локальними виробниками. Під час події гості ознайомилися з роботою нового складу, обладнаного сучасною системою A-Ward для стафування контейнерів. Крім того, відбулася оглядова екскурсія територією термінала: учасники відвідали елеватор, побачили технології перевалювання зернових і шротів, наливу харчових олій та КАС, а також дізналися про подальші плани розвитку.
Зокрема, у партнерстві з Risoil активно триває завантаження ріпаку в контейнери, що прямують до країн Азії.
У планах - розширення як географії постачань, так і номенклатури продукції: незабаром до Близького Сходу та Африки вирушатимуть також пшениця, соя, кукурудза та нішеві культури.
"Сьогодні на Львівщині ми зробили ще один крок вперед у розвитку сучасної логістики та аграрного сектору. У Мостиська Драй Порт" створили все необхідне: сучасний елеватор, лабораторії, митний пост, зручну логістику та потужну інфраструктуру. Лише цього року область очікує понад 2,5 млн тонн зернових та олійних культур. Саме тому нові потужності - життєво необхідні", - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.
"Для аграріїв відкриття цього термінала - це не просто новий об’єкт інфраструктури, а надійний інструмент для розвитку: від зручного зберігання та перевалювання зернових до виходу на міжнародні ринки", - додала заступниця директора департаменту агропромислового розвитку Львівської ОДА Тетяна Борушок.
"Наш новий склад – це не просто інфраструктура, а практичний інструмент для підтримання експорту та розвитку економіки не лише регіону, а й України загалом, –зазначив генеральний директор термінала Дмитро Кобзар.
За три роки роботи термінал перетворився на багатофункціональний логістичний вузол, який щороку обробляє понад 35 000 вагонів із різноманітними вантажами: контейнери, зернові, наливні, метали, залізничні рейки, автомобілі тощо. Його ключова перевага - інтермодальність, що дає змогу ефективно працювати з усіма видами транспорту.