В Австрії відбулася презентація залізничних вагонів для перевезення металобрухту, що є новітньою розробкою в рамках співпраці компаній Logistik Service GmbH ( LogServ ), Voestalpine, TransANT і DB Cargo.

Перші прототипи вагонів сталеливарна компанія Voestalpine отримала на початку поточного місяця. Рухомий склад побудований на базі універсальної платформи TransANT, оптимізованої для транспортування брухту завдяки спеціалізованій конструкції.

Як пише ЦТС з посиланням на Rail.Insider, нові вагони є ключовим компонентом плану логістики для заводу Voestalpine у Лінці. Оскільки австрійський виробник переходить на використання електродугових печей, які значною мірою залежать від ефективного постачання брухту.

Вагони мають укорочену базу та зміцнену конструкцію (завдяки використанню спеціальної сталі), що дозволяє збільшити їхню вантажопідйомність на 30%, порівняно з традиційними моделями.

002MJJ7GX05NJJ5Y

Прототипи спочатку пройдуть ретельне внутрішнє випробування на підприємствах Voestalpine, після чого їх почнуть експлуатувати на маршрутах в Австрії. До кінця 2024 року вагони також мають вийти на мережу залізниць в Німеччині.

Нагадаємо, що 61% TransAnt володіє Група ТАС Сергія Тігіпка. Вагони для австрійської компанії виробляються на "Дніпровагонмаші".

Восени 2023 року АТ "Дніпровагонмаш" в рамках інноваційного проєкту TransAnt у співпраці з австрійськими партнерами, відвантажив перші вагони MultiBOX, призначені для експлуатації на залізниці Євросоюзу. В квітні поточного року "ТАС Дніпровагонмаш" відвантажив партію полегшених вагонів типу Eamnos в рамках проєкту DB2, де розробником виступає компанія TransANT. Чотирьохвісний вагон MULTIBox 33ft Eamnos призначений для транспортування щебню, залізної руди, скрапу та сипких вантажів.