Пасажирський та вантажний залізничний рух через долину Гаштайн (Австрія) має відновитися 14 липня 2025 року, а обмежені рейси транспортних засобів між Бекштайном та Малльніцем розпочалися 5 липня.

Роботи в тунелі Тауерн тривають з середини листопада 2024 року, повідомляє ЦТС із посиланням на RAIL MARKET. Будівельний інцидент поблизу порталу Бекштайн призвів до обвалення частини арки склепіння і це мало вплив на часові рамки робіт, але графік вдалося відновити.

Модернізація включала кілька оновлень інфраструктури. Для реконструкції склепіння було видалено приблизно 17 600 тонн цегляного облицювання. Для цього застосували понад 5000 м³ торкрет-бетону та 280 тонн арматури, а також встановили понад 10 500 м² гідроізоляції у сховищі.

Для налагодження колійної та контактної системи було прокладено 4200 метрів твердої колії та замінено 34 800 погонних метрів рейок. Контактну лінію на стороні Зальцбурга було модернізовано до системи токопровідних рейок.

Водночас, у ході ремонтних робіт встановлено нове радіообладнання для тунелю, технології безпеки та сигналізацію.

A8242D1D6CC85AB6  

Під час пікового періоду будівництва задіювалося майже 500 робітників. Вони демонтували понад 85,7 км кабелів, а для кріплення арматури використали приблизно 30 000 бетонних шурупів.

Паралельно з роботами в тунелі, проводяться також реконструкції в Бад-Гаштайні, Бад-Хофгаштайні та Дорфгаштайні. Очікується, що вони запрацюють до 14 липня і дозволять відновити роботу лінії. Повне завершення проектів станцій заплановано на кінець 2027 року.

AC811E82052B212B

До кінця 2025 року модернізація станцій має включати покращення доступу, ліфти, нові системи блокування та інтеграцію інформаційних систем для пасажирів і тактильних навігаційних систем.

Другий етап тунельних робіт заплановано на першу половину 2027 року. Він буде зосереджений на ділянках поблизу південного порталу.