Тег: Австрия
Постачання нових вагонів розпочнеться в середині 2025 році і має бути завершено до кінця 2026 року.
Залізничну компанію перейменували на честь гало-римського бога торгівлі та покровителя доріг та подорожей.
Рухомий склад було розроблено австрійськими інженерами.
Ремонт відбуватиметься на верфі в Лінці.
Перші вагони-прототипи надійшли замовнику на початку червня.
Вагони для європейського ринку будуються у співпраці з TransAnt, Voestalpine та Rail Cargo.
Очікувана вартість проекту S‑LINK складає 2,8 млрд євро.
Розміщення вуликів вздовж залізниць перш за все сприяє збереженню біологічного різноманіття.
Поїзд є багатофункціональним та може використовуватися також для технічного обслуговування залізничної інфраструктури.
Серед пріоритетних напрямків інвестицій - відновлення доріг, мостів і залізничної інфраструктури.
На лінії заявлено вузькофюзеляжний літак середньої дальності Airbus A320.
Роботи проводились працівниками УДП у супроводі інженерів ÖSWAG.
Відповідно, частки Voestalpine Stahl та Rail Cargo Austria зменшилися.
Рухомий склад будується в рамках спільного проєкту з австрійською TransANT.
Процес модернізації першого судна вже стартував.
Постачання нових поїздів планується завершити восени 2028 року.
В Австрії відбудеться перша в сучасній історії УДП капітальна модернізація самохідного судна із заміною двигунів.
Це найбільший контракт APM Terminals на постачання кранів із європейським виробником.
Раніше на цьому маршруті локомотиви змінювалися при перетині кордонів країн.
Самохідне судно УДП отримає нові двигуни.