Тег: вагоностроение
Капітально було відремонтовано 578 вантажних вагонів.
Рухомий склад було розроблено австрійськими інженерами.
В залізничному дивізіоні "Інтерпайп" повідомили про найбільший експортний контракт за останній час.
Перші вагони-прототипи надійшли замовнику на початку червня.
Компанія має для цього усе необхідне обладнання та спеціалістів.
Вагони для європейського ринку будуються у співпраці з TransAnt, Voestalpine та Rail Cargo.
"Алмейда Груп" планує збільшувати власний парк вагонів-зерновозів.
В поточному році АТ УЗ планує відремонтувати 19 тисяч вантажних вагонів.
Відповідно, частки Voestalpine Stahl та Rail Cargo Austria зменшилися.
Рухомий склад будується в рамках спільного проєкту з австрійською TransANT.
Яким був 2023 рік для вагонобудівної галузі України, чи вдалося знайти заміну російським комплектуючим та які проєкти є перспективними для вітчизняних заводів.
Раніше українська компанія отримала 40% акцій австрійського виробника.
Середній життєвий цикл вантажних вагонів в більшості випадків становить від 30 до 40 років.
В складі АТ УЗ було створено філію "Ваговий оператор".
Частина робіт буде виконуватися в Польщі, частина - в Україні.
Але рухомий склад має відповідати стандартам ЄС.
Така технологія могла б зменшити кількість операцій по нарізанню та зварюванню металу і збільшити економію матеріалів.
Причина - зниження обсягів виробництва вантажних вагонів та зростання цін на них.
Акціонером австрійської TransAnt є Група ТАС.
Зараз компанія перебуває на підготовчому етапі цього процесу.