Українська промислова компанія "Інтерпайп" розробила залізничні колеса для експлуатації в умовах суворих середовищ і постачає їх на Близький Схід, в Азію та Африку.
На залізничному ринку Близького Сходу, Азії та Африки "Інтерпайп" працює майже 30 років, передає ЦТС. Під впливом високих температур та абразивного піску колеса зношуються швидше. Це вимагає індивідуальних інженерних рішень. "Розробка та освоєння коліс, що витримують такі складні умови експлуатації, стали важливим досягненням нашої інженерної команди. Кожна конструкція потребувала індивідуального моделювання та розрахунків, а також оптимізації хімічного складу сталі та процесу термообробки", - наголошує технічний директор дивізіону залізничної продукції Олександр Рослик.
Серед реалізованих на Близькому Сході, Азії та в Африці проєктів, зокрема, визначаються вантажні колеса для Саудівської Аравії за стандартом AAR M107/M208, UIC, специфікація клієнта. Ці колеса розроблено з урахуванням суворіших вимог, ніж потрібні за стандартом AAR. Серед них зокрема: підвищені навантаження на вісь, зменшена ширина обода, менша маса сталі для відведення тепла під час тертя гальмівних колодок, висока внутрішня твердість за збереження твердості поверхні у межах стандартних вимог.
Пасажирські колеса поставлялися і для Індійської залізниці за стандартом EN 13262, UIC, IRS (стандарти Indian Railways). Ще у 2009 році компанія представила нову конструкцію коліс зі збільшеним терміном служби, яка згодом стала галузевим стандартом. Її покращені характеристики допомогли Індійським залізницям знизити кількість небезпечних ситуацій, пов'язаних із руйнуванням коліс застарілого типу. "Інтерпайп" поставив колеса з термостабілізованим диском, форма якого забезпечує інтенсивне відведення тепла при гальмуванні. Спеціальне покриття запобігає займанню через тертя, що вкрай важливо для безпеки на залізниці у спекотному кліматі.