Тег: Интерпайп
Колесо під певний пасажирський поїзд - це розвиток окремого продукту, який потребує сильної технічної експертизи та кваліфікованих інженерів.
Зарплатня зросте в працівників робітничих спеціальностей, інженерів, фахівців, а також у деяких керівників - залежно від затребуваності професії на ринку праці.
Стандарти ДСТУ EN, які впроваджуються на шляху інтеграції до законодавства ЄС, дозволяють підвищити безпеку руху на залізниці.
Перша партія колісних пар ULT SP під брендом KLW була поставлена наприкінці 2019 року і з того часу вони завоювали популярність серед клієнтів.
Компанію представлятиме технічний директор дивізіону залізничної продукції.
Більша частина коліс була відвантажена через морські порти Європи, тоді як останні партії - з українських портів.
В компанії також вбачають за необхідне отримання компенсації від держави у випадку пошкоджень торгових суден внаслідок дій росії.
У порівнянні з 2023 роком обсяг податкових відрахувань збільшився на 27%.
Компанія має 5 виробничих підприємств у прифронтовому регіоні, а завод у Нікополі офіційно визнано зоною бойових дій.
Цього вдалося досягнути завдяки зробленим заздалегідь інвестиціям у будівництво електросталеплавильного комплексу Interpipe Steel.
"Інтерпайп" доводить, що може вчасно постачати на європейський ринок високоякісний продукт.
Завантаження напівпричепів на залізничні платформи здійснюється на терміналі у Мостисьці.
Розмова з начальником управління логістики та митного контролю "Інтерпайп" Євгеном Анікіним про перевезення компанії по Чорному морі та особливості транспортування залізничним транспортом на західному напрямку.
Чому колісні катані центри залишаються дефіцитною продукцією для українського залізничного ринку, чим вони кращі литі центри та на якому рухомому складі застосовуються.
За період з січня по вересень поточного року компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів та позабюджетних фондів майже 4 млрд гривень.
Компанія прагне розширювати частку в сегменті труб для будівництва в регіоні.
Попри війну компанія продовжує розширювати позиції на європейських ринках.
Дослідницькі роботи над цим проєктом почалися ще у 2023 році, коли було виконано 14 дослідних прокатів.
Компанію на заході презентуватиме технічний директор дивізіону залізничної продукції.