Українська промислова компанія "Інтерпайп" продовжує шукати нові ніші та опції, працюючи над розробкою більш складних продуктів із огляду на виклики, пов’язані із торгівельними війнами на глобальному ринку.
Власна розробка - лінійка коліс під брендом ULTIMATE для вантажних вагонів нині є найпоширенішою в ЄС, кажуть у компанії. Як передає ЦТС, тепер "Інтерпайп" ставить перед собою нове завдання - зростати та розширювати продуктовий портфель у пасажирському сегменті. Це завдання ускладнюється тим, що кожен пасажирський поїзд має власну конструкцію колеса із окремим процесом виробництва.
Для того, щоб гідно конкурувати на світових ринках компанія продовжує проводити життєво необхідний процес власної трансформації, кардинально змінюючи вектор експорту сталевих труб та залізничної продукції.
За словами директора з продуктів та ресурсів "Інтерпайпу" Віталія Суєти, така стратегія вже принесла свої плоди - продукти компанії представлені на всіх континентах. Ключовими ринками стали Європа, США та країни Близького Сходу, на яких розташована мережа торгових офісів. "Євросоюз - це, фактично, наш домашній ринок, особливо з огляду на таку конкурентну перевагу, як "зелений" завод "Інтерпайп Сталь", який вже відповідає філософії Green Deal", - зауважив Суєта під час Kyiv International Economic Forum.
У рамках панелі "Експорт 2.0: від сировини до світових брендів" Віталій Суєта повідомив, що компанія бачить можливість скористатися "зеленою" аджендою у Європі, яка формує нові продуктові ринки. Саме тому нині на черзі - опанування, виробництво та вивід на ринок труб, наприклад, для водневої інфраструктури.


