Українська промислова компанія "Інтерпайп" поставила спеціалізовані мікропалі для капітальної реконструкції мосту в рамках модернізації 15-кілометрового відрізку залізничного з’єднання між Попрадом та Видрником, яку проводить Словацька залізниця.
Через складні ґрунтові умови регіону застосування стандартних паль виявилось неефективним. "Інтерпайп" запропонував альтернативне рішення - труби діаметром 108 мм, що використовуються як компактні мікропалі, повідомляє ЦТС.
Для цього проєкту знадобилася конструкційна сталь S355J2, яка широко використовується в будівництві та машинобудуванні завдяки балансу міцності, зварюваності та ударостійкості.
"Залізничні мости витримують вагу численних вантажних та пасажирських поїздів і мають залишатися безпечними в експлуатації протягом десятиліть", - зауважив менеджер "Інтерпайп" з продажу труб на європейських ринках Віталій Синельников. За його словами, опорна конструкція має вирішальне значення для довгострокової цілісності мосту.
Мікропалі можуть витримувати ті ж навантаження, що й традиційні палі, потребуючи при цьому значно менших зусиль для підготовки ґрунту, каже Синельников. Раніше "Інтерпайп" уже поставляв аналогічні палі кільком будівельним підрядникам у Франції, які зіткнулися з тією ж проблемою.
Продукція української промислової компанії "Інтерпайп" постачається в більш ніж у 50 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. Торік компанія реалізувала 511 тис. т трубної продукції та 115 тис. т залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.