Тег: мост
Шляхопровід ввели в експлуатацію в 1990 році та з того моменту жодного разу капітально не ремонтували.
У межах оновленого проєкту передбачається відновити мостове полотно.
Зокрема, йдеться про високоточне обладнання для обстеження транспортної інфраструктури, у першу чергу - зруйнованих мостів.
Наразі завершено демонтаж асфальтобетонного покриття, тротуарів, та пошкоджених залізобетонних прогонових будов.
Міст був побудований у 1974 році.
Також триває демонтаж конструкцій аварійного мосту.
Через тривалу експлуатацію в конструкціях накопичились значні дефекти.
Штучна споруда поєднує Ізмаїльський та Кілійський порти.
Одна залізобетонна прогонова будова мосту повністю зруйнована, інші - зазнали серйозних пошкоджень у березні 2022 року.
Роботи триватимуть у правій крайній смузі руху шляхопроводу.
Дорога, на якій розташований міст, з’єднує Львівську і Волинську області.
Розмови про будівництво мосту через Мессінську протоку сягають римських часів.
Роботи з демонтажу балок прогонових будов Дарницького шляхопроводу було завершено достроково.
Міст побудували в 1974 році, за 50 років його жодного разу капітально не ремонтували.
Ввести в експлуатацію міст планують наприкінці літа 2025 року.
Міст загальною довжиною понад 1 км з'єднує передмістя другого найбільшого міста країни Мандалай із містом Сікайн.
Такі модульні конструкції використовують для швидкого відновлення в регіонах, де постійні споруди зруйновані або пошкоджені через бойові дії.
Обмеження пов'язані з ремонтом правобережної естакади мостового переходу.
Йдеться про залізничний міст через річку Берестову, через річку Кальміус (село Роздольне) та через балку Широку по автотрасі Новоазовськ-Маріуполь.
Це найвищий в Європі міст без вертикальних опор.