Тег: мост
Ввести в експлуатацію міст планують наприкінці літа 2025 року.
Міст загальною довжиною понад 1 км з'єднує передмістя другого найбільшого міста країни Мандалай із містом Сікайн.
Такі модульні конструкції використовують для швидкого відновлення в регіонах, де постійні споруди зруйновані або пошкоджені через бойові дії.
Обмеження пов'язані з ремонтом правобережної естакади мостового переходу.
Йдеться про залізничний міст через річку Берестову, через річку Кальміус (село Роздольне) та через балку Широку по автотрасі Новоазовськ-Маріуполь.
Це найвищий в Європі міст без вертикальних опор.
Споруду було пошкоджено у березні 2022 року, внаслідок чого одну залізобетонну прогонову будову повністю зруйновано, решту - пошкоджено.
На початку березня відновили ґрунтові роботи на будівництві 8,5-кілометрового обходу, що фінансується ЄБРР.
Наразі триває демонтаж конструкцій аварійної переправи.
На мосту завершено влаштування нижнього шару з крупнозернистого асфальтобетону та розпочато такі ж роботи на зʼїздах.
Рух мостом з правого на лівий берег поки залишиться закритим, окрім проїзду для екстрених та аварійних служб, громадського транспорту.
Одразу після деокупації регіону через міст забезпечили проїзд, проте через аварійний стан опор, рух мостом закрили та влаштували понтонну переправу.
Північний апеляційний господарський суд залишив рішення Господарського суду міста Києва в силі.
Міст ввели в експлуатацію у 1969 році й відтоді жодного разу капітально не ремонтували.
Йдеться про міст завдовжки 290 метрів через річку Тетерів.
Транспорт зможе рухатися тільки з лівого берега на правий, а з приводу зворотного напрямку - тривають консультації.
Питання розглянуть на наступному засіданні Раді оборони Києва.
Зокрема, шляхопровід на перетині просп. Каденюка та вул. Кіото з Броварським проспектом збудували у 1985 році і відтоді не ремонтували.
Введення в експлуатацію автомобільного шляхопроводу заплановано на осінь 2025 року.
Його капітально не ремонтували з 1963 року.