Закупівля металобрухту "Укрзалізниці" дозволить промисловій компанії "Інтерпайп" зменшити частку чавуну в сировині. Це матиме позитивний вплив на обсяги викидів СО2 під час виробництва продукції, каже директор з екології та промислової безпеки "Інтерпайпу" Владислав Варнавський. За його словами, йдеться не про надто "драматичне" зниження показників, але "воно буде і доповнить загальну картину".
Під час презентації звіту "Шлях декарбонізації" у компанії "Інтерпайп" зауважили також, що до 2030 року мають намір скоротити викиди при виробництві залізничної продукції на 25 відсотків, передає ЦТС.
"Маємо амбітний сценарій розвитку до 2030 року для зростання продажів, які будуть пов’язані із зусиллями з декарбонізації, - зауважив зокрема Варнавський. - Ми прогнозуємо що до 2030 року зможемо знизити викиди на виробництві безшовних труб на 26%, а на залізничній продукції - на 25%". Водночас, наголосив директора з екології та промислової безпеки, це не зобов’язання, а прогноз який "Інтерпайп" може оприлюднити і сподівається на його виконання.
За рахунок металобрухту "Укрзалізниці" в компанії розраховують зменшити викиди СО2 майже на 10 відсотків. За словами Владислава Варнавського - це заміна чавуну, який використовується сьогодні і який є більш вуглецево інтенсивним. "Металобрухт УЗ довго був закритий, але відкриття цього ринку може змінити правила дуже серйозним чином, бо це додатковий обсяг, якого немає зараз і це зовсім інша якість брухту. Це більш важкий габаритний брухт, який має високу ефективність у печі", - наголосив Варнавський.
Нині в компанії кажуть про дефіцит брухту на внутрішньому ринку і зазначають, що зростає експорт цієї стратегічної сировини. А відтак розраховують, що із відновленням аукціонів з продажу металобрухту УЗ ситуація покращиться.
Водночас, наприкінці минулого тижня, 16 травня, "Укрзалізниця" повідомила, що виставляє на аукціон перші лоти металобрухту в системі Prozorro. Загалом у межах стартових торгів планується реалізувати 12 тис. тонн металобрухту, розбитих на понад 30 лотів.