Філія АТ "Укрзалізниця" "УЗ Вагон-сервіс" працює над розробкою чотирьох нових зразків рухомого складу для перевезень вантажів і виконання спеціальних робіт.
Як передає ЦТС, про це розповів заступник директора цієї філії з технологій та якості Андрій Мельничук під час конференції "Виробництво, експлуатація та ремонт рухомого складу".
Зокрема, у філії розробляють 60-футову платформу колодязного типу, вагоповірочний вагон та вагон-хопер для цементу збільшеного об’єму.
Водночас, на виробництві вже проходить випробування багатофункціональний суцільнометалевий вагон моделі 10-8006-У. За словами Мельничука, він специфічний тим, що має габарит 02-ВМ і може їздити, в тому числі, й залізницями європейської колії. Вагон оснащений відкидним дахом, а також має торцеве та бокове завантаження та люки розвантаження знизу. Це дозволяє транспортувати ним різні види вантажів - від сипучих до довгомірних.
Цей багатофункціональний суцільнометалевий вагон моделі виготовили на замовлення філії "Центр транспортної логістики" АТ "Укрзалізниця". Низку випробувань він уже пройшов і готовий до того, що його повністю поставили на виробництво.
Усього ж філія "УЗ Вагон-сервіс" нині складається з 19 вагоноремонтних депо і 3 вагоно-ремонтних заводів, повідомив Андрій Мельничук. Також до її складу входить низка пунктів критичного обслуговування.


