"Дніпровагонмаш" виготовив та передав на випробування замовнику 33-футові вагони-платформи з модульними надбудовами, а саме з кузовами MultiBOX, призначеними для експлуатації в Європейському Союзі на колії 1435 мм.

Про це пише ЦТС, посилаючись на інформацію підприємства.

Новозбудовані вагони вже пройшли технічне приймання з боку замовника і передані для проведення подальших експлуатаційних випробувань.

ва

"Інноваційна конструкція, новітні матеріали, спеціалізоване призначення: все це аспекти, над якими працювала уся команда робітників… Розроблено в Австрії, виготовлено в Україні", - прокоментували на "Дніпровагонмаші".

Зазначимо, що опубліковані підприємством фото рухомого складу дуже схожі на презентований в Австрії раніше вагон нового покоління для перевезень металобрухту. Ці вагони мають укорочену базу та зміцнену конструкцію (завдяки використанню спеціальної сталі), що дозволяє збільшити їхню вантажопідйомність на 30%, порівняно з традиційними моделями.

449825746_978352377417398_2586994685200378688_n

Восени 2023 року АТ "Дніпровагонмаш" в рамках проєкту з австрійською TransAnt, відвантажив перші вагони MultiBOX, призначені для експлуатації на залізниці Євросоюзу. В квітні поточного року "ТАС Дніпровагонмаш" відвантажив партію полегшених вагонів типу Eamnos в рамках проєкту DB2, де розробником виступає компанія TransANT. Чотирьохвісний вагон MULTIBox 33ft Eamnos призначений для транспортування щебню, залізної руди, скрапу та сипких вантажів.

61% TransAnt володіє Група ТАС Сергія Тігіпка. Вагони для австрійської компанії виробляються на "Дніпровагонмаші".