У Львові, в рамках зустрічі міського голови Андрія Садового з Єврокомісаркою з питань транспорту Адіною-Йоаною Велян, презентовано проекти, що стосуються інтеграції місцевої транспортної інфраструктури з європейською. Зокрема, йшлося про візію розвитку львівського залізничного хабу.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію міської ради Львова.

"Зважаючи на будівництво євроколії у Львівській області, Львів має шанс стати хабом, який поєднає 4 транс’європейські транспортні напрямки: до Констанци (Румунія), Кракова та Варшави (Польща), Братислави (Словаччина) і Будапешта (Угорщина). Для цього потрібно розвивати існуючі та збудувати нові залізничні вузли, які стануть серцем як пасажирських, так і вантажних переміщень", - йдеться в повідомленні.

Хаб пропонується облаштувати у Скнилові, оскільки там є можливість збудувати ще й вантажний термінал. Також цей проект передбачає запуск рейкового експресу, що з’єднає залізничний вокзал з міським аеропортом.

"Нам важливо, щоб Україна була з'єднана з ЄС не лише автошляхами, але й залізницею. Це крок до повної інтеграції з ЄС, де активно планують розбудову сполучення з Україною. Європейська колія має закінчуватися на східних кордонах України, а не на західних. Тому ми презентували концепцію інтеграції Львова у європейські транспортні коридори. Пропонуємо поєднати одразу 4 стратегічні європейські транспортні напрямки. Також важливо правильно визначити роль транспортних хабів, які візьмуть на себе головне навантаження. Попередньо можу сказати, що один із таких хабів планується у Скнилові. Мова як про пасажирські, так і вантажі перевезення", - зазначив Садовий.

У міській раді Львова наголосили, що в сьогоднішніх реаліях розвиток та  інтеграція місцевої транспортної інфраструктури з європейською дозволить зробити внутрішні та міжнародні переміщення безпечними, швидкими та комфортними. А також - значно підвищити потужності вантажних перевезень.

Окрім розвитку залізничної інфраструктури, презентовано проект з добудови транспортного кільця навколо Львова, зокрема, північної гілки автомобільної дороги.

351331429_802222684694846_4940881490365838051_n (1)

Нагадаємо, що будівництво високошвидкісної залізниці з Варшави до Львова в рамках проекту магістралі, що має поєднати Україну і Польщу, може тривати від 3 до 5 років. Територією України, вірогідно, маршрут проходитиме через Рава-Руську. Подальший маршрут до Львова має бути визначений за результатами ТЕО. На запланованій до будівництва залізниці стандарту 1435 мм очікується рух зі швидкістю до 250 км/год.

Також ЦТС писав, що представник Львівської міської ради Антон Коломєйцев в ході Всеукраїнського форуму міської мобільності в квітні 2023 року заявив, що на поточний момент будівництво залізничної колії європейського стандарту 1435 мм від українсько-польського кордону найбільш доцільне до станції Скнилів, оскільки це дозволить мати зв'язок з аеропортом та поєднати вантажні і пасажирські перевезення.