На поточний момент будівництво залізничної колії європейського стандарту 1435 мм від українсько-польського кордону найбільш доцільне до станції Скнилів, оскільки це дозволить мати зв'язок з аеропортом та поєднати вантажні і пасажирські перевезення.

Як передає кореспондент ЦТС, про це в ході Всеукраїнського форуму міської мобільності розповів представник Львівської міської ради Антон Коломєйцев.

На запитання, чому європейську колію від кордону планують прокладати саме до Скнилова, а не до Головного залізничного вокзалу, Коломєйцев сказав: "Нам би хотілось європейську колію до Центрального вокзалу, але є послідовності інвестицій. Основна ідея - це довести євроколію до Брюховичів, і це є найбільш негативний сценарій, тому що зв’язок з Брюховичами дуже поганий. Звичайно, є можливість запустити шатл, мінімально забезпечити доступ громадського транспорту. Тим не менше, це абсолютно відірване рішення, яке не дасть жодним чином інтегрувати якісно місто у сполучення. Що стосується Скнилова - це кращий варіант, і ми як мінімум за нього вболіваємо.

Він теж не супер гарантований станом на сьогодні. Але, з точки зору "Укрзалізниці", він дає змогу зв’язати різні напрямки, зокрема, на Шегині та Мостиську разом. Він дає можливість значно краще поєднати вантажні та пасажирські перевезення, мати одразу короткий зв’язок з аеропортом.  Відповідно, шатл-автобус з залізничного вокзалу дає можливість достатньо добре завести у Скнилів поїзди з Києва", - пояснив представник ЛМР.

"З точки зору "завести євроколію на вокзал", то там сьогодні є ряд речей - вихід на північний вхід, перетин гілок… Я думаю, що це краще можуть пояснити колеги з УЗ. Але, з точки зору вокзалу, - це в довшій перспективі наша ціль. Омріяне рішення - це поїзд на євроколії, який заходить на Львівський вокзал, більше того, іде в сторону Києва. При цьому вантажні потяги ідуть по північному ходу", - резюмував Коломєйцев.

Нагадаємо, що на запланованій до будівництва залізниці стандарту 1435 мм очікується рух зі швидкістю до 250 км/год.

Будівництво високошвидкісної залізниці з Варшави до Львова в рамках проекту магістралі, що має поєднати Україну і Польщу, може тривати від 3 до 5 років. Територією України, вірогідно, маршрут проходитиме через Рава-Руську. Подальший маршрут до Львова має бути визначений за результатами ТЕО.