Maersk прогнозує до 7% приросту сукупного обсягу ринку морських контейнерних перевезень наступного року, повідомляє Reuters з посиланням на голову північноамериканського регіонального підрозділу групи Чарльза ван дер Стіна, пише ЦТС.
"Ми прогнозуємо від 5 до 7% зростання в цілому по ринку", - зазначив він.
На думку ван дер Стіна, зростання обсягів ринку, зумовлене ефектом від хуситської кризи в Червоному морі та "стійкого" попиту з боку американських імпортерів, продовжиться.
Він зазначив, що аналітики Maersk вважають, що хуситська криза, яка змушує лінії переорієнтувати свої судна з маршруту через Червоне море на більш протяжний маршрут в обхід південного краю Африки, не вирішиться цього року. Що стосується високого попиту на доставку імпорту в США, то він пояснюється щонайменше "психологічним ефектом": імпортери активно замовляють про запас, побоюючись як перебоїв у роботі логістичних ланцюжків у разі страйку докерів, так і запровадження нових мит.
За даними платформи Descartes, обсяг контейнерного імпорту через порти США наблизився до 26 млн TEU вже за підсумками листопада, при тому, що за весь 2023 рік було перевалено менше 25 млн TEU.
Обсяги контейнерного імпорту через порти США за січень-листопад на 13% перевищили рівень роком раніше. При цьому динаміка останніх місяців показує явне уповільнення зростання, і не тільки в атлантичному сегменті, звідки імпортери намагаються переорієнтувати свої обсяги в умовах наростаючих ризиків страйку докерів, а й тихоокеанському.