Всесвітня рада морського судноплавства (WSC) опублікувала щорічний звіт про втрати контейнерів у морі, в якому йдеться, що у 2024 році в морі було втрачено 576 контейнерів. Хоча ця цифра перевищує рекордно низький показник у 221 контейнер, втрачений у 2023 році, вона залишається значно нижчою за 10-річний середній показник у 1274 контейнери на рік, пише ЦТС.

WSC стверджує, що це демонструє постійний прогрес галузі в безпеці та запобіганні втратам контейнерів у морському транспорті.

На втрати контейнерів у 2024 році вплинули постійні перебої в судноплавстві в регіоні Червоного моря, які суттєво змінили світові торговельні шляхи. Транзит суден навколо мису Доброї Надії збільшився на 191% порівняно з 2023 роком. Цей район добре відомий своїми небезпечними морськими умовами, що призвели до великої кількості втрат. Південноафриканське управління морської безпеки повідомляє, що лише в цьому регіоні було втрачено близько 200 контейнерів.

Незважаючи на ці труднощі, частка втрачених контейнерів порівняно з перевезеними залишається надзвичайно низькою – лише 0,0002% від приблизно 250 млн контейнерів, відправлених по всьому світу у 2024 році.

"Цьогорічний звіт підтверджує, що переважна більшість контейнерів безпечно перевозиться через океани. Однак навіть один втрачений контейнер - це забагато", - сказав Джо Крамек, президент і генеральний директор Всесвітньої ради судноплавства.

"Незважаючи на постійні зусилля галузі щодо запобігання втратам, перенаправлення транзитних суден з Червоного моря та навколо мису Доброї Надії призвело до того, що океанські перевізники використовують один із найскладніших судноплавних маршрутів у світі", - підсумував він.

У звіті також висвітлюються постійні зусилля галузі лінійного судноплавства щодо покращення практики обробки, зберігання та безпеки контейнерів.