Тег: контейнер
У рекордному портфелі замовлень на будівництво нових контейнеровозів, що перевищує 10 мільйонів TEU, домінують три країни Східної Азії.
Криза у сфері контейнерної логістики загострюється в росії через нові регіональні обмеження.
ЦТС продовжує цикл публікацій, в рамках якого інтерв'ю у топ-менеджерів транспортної галузі бере професіонал із галузевою експертизою.
Угоди, які були реалізовані на контейнерному ринку України в цьому році, аналізує Олександр Степанюк з UNI-LAMAN GROUP.
Експорт склав 66 892 TEU, імпорт - 63 042 TEU, транзит - 4 257 TEU.
Об’єкт збудовано Групою "Лемтранс" у співпраці з компанією "Рейл Транс Інвестмент".
Вимоги поширюються на всі судна, що перевозять контейнери, а також на судна, які зафіксували їхній дрейф у морі.
Також КТМ став офіційним партнером компанії RoadrailLink - розробника інноваційної технології для контрейлерних перевезень.
Компанія вже здійснила тестову морську доставку вуглекислоти у контейнері з Данії до Ісландії.
Це обумовлено, серед іншого, можливістю зростання обсягів перевезень товарів із доданою вартістю.
Частка втрачених контейнерів порівняно з перевезеними залишається надзвичайно низькою - лише 0,0002% від 250 млн контейнерів, відправлених по всьому світу у 2024 році.
Адміністративне підвищення вартості перевезень контейнерів залізницею буде стимулювати перехід на автотранспорт та створює ризики для розвитку контейнеризації.
Орієнтовна вартість закупівлі - понад 469 млн грн.
Це відбувається на тлі різкого зростання фрахтових ставок, пов'язаних з торговельною війною.
Експерти ЄБА вважають, що підвищення є недоцільним та таким, що може мати негативні наслідки для експорту та не узгоджуватися з цілями транспортної інтеграції з ЄС.
Hamburger Hafen und Logistik розвиватиме термінал разом зі своєю залізничною дочірньою компанією METRANS.
Вже зараз термінал здатний обробляти до 100 тис. контейнерів на рік, а після повної реалізації потужність збільшиться до 200 тис. контейнерів.
В Laude Smart Intermodal вважають, що підвищення зборів за перевезення контейнерів в Україну та назад зменшить український експорт і надходження до держбюджету.
Попереднє фарбування перевізник використовував півстоліття.
