Тег: судоходство
Танкери прямують до Азії з російського експортного об'єкта, на який накладені санкції США.
Правила набирають чинності з 1 січня 2026 року.
Загалом цим морським шляхом пройшло 5300 суден.
Екіпаж судна виявив дим у контейнерах, що перевозилися.
Він зазначив, що в Чорному морі "майже щодня" відбуваються спроби заглушити сигнали GPS, і що, ймовірно, за цим стоїть росія.
Закони покликані замінити застарілі норми, які діють в країні з 1958 року.
Судно пошкодило п'ять підводних кабелів, протягнувши якір морським дном приблизно на 90 км.
Інцидент стався в Неаполітанській затоці, коли пором знаходився за 15 миль від порту Неаполь на північний захід від острова Капрі.
Перевірки розпочнуться з 11 серпня.
Обидва судна отримали пошкодження вище ватерлінії.
Це вже п'ята партія дизельного палива із США.
Серед причин катастрофи названо неправильне проектування та обслуговування.
Вимоги поширюються на всі судна, що перевозять контейнери, а також на судна, які зафіксували їхній дрейф у морі.
Півроку тому таких суден було 930, а їхній сукупний дедвейт становив 109,6 млн тонн - наразі іх кількість складає 1140 суден.
На момент інциденту на судні Ever Lunar було близько 7000 контейнерів.
Канал Бистре був тимчасово недоступний для судноплавства через вибух земснаряда неподалік Вилкового.
Ключовим компонентом попередньої перевірки є оцінка ризиків, пов'язаних із санкціями та експлуатацією судна.
Запроваджено санкції проти 94 фізичних осіб - громадян рф, Ірану, Пакистану, М'янми, КНР, Бангладешу, Індії та Грузії.
Морський департамент країни ввів нові правила з вимогою до суден постійно підтримувати включену систему передачі AIS.
Від 30 до 40 контейнерів було серйозно пошкоджено, причому два контейнери небезпечно нависали над бортом судна, створюючи загрозу падіння за борт.