Компанія DB Cargo зі штаб-квартирою в Німеччині, яка працює у 18 європейських країнах, прагне підвищити ефективність своїх логістичних послуг, адаптуючись до змінних вимог ринку.
У ході трансформації в DB Cargo розраховують розширити можливості обробки транскордонних залізничних вантажних перевезень по всій Європі, передає ЦТС із посиланням на RAIL MARKET.
Зміни допоможуть оптимізувати потік товарів та покращити здатність компанії надавати логістичні рішення, адаптовані до потреб підприємств, що працюють за межами національних кордонів.
Нині понад 60% вантажних поїздів DB Cargo перетинають принаймні один національний кордон. І це робить компанію ключовим гравцем у перевезенні сировини, споживчих товарів та готової продукції по всій Європі.
У межах реструктуризації дванадцять національних компаній мають намір інтегрувати в єдину децентралізовану мережу. Очікується, вона працюватиме на місцевому управлінні. Однак операційні рішення прийматимуть ближче до регіональних ринків. Цей крок може підвищити гнучкість та оптимізувати процеси прийняття рішень, що дозволить DB Cargo ефективніше реагувати на різні потреби різних регіонів.
Водночас, DB Cargo впроваджує кілька ініціатив для підвищення ефективності та зниження витрат. У Швеції компанія почне використовувати власних машиністів поїздів, що, як очікується, покращить гнучкість операцій. У Франції - розширить інтермодальні пропозиції та розробить комбіновані транспортні рішення для підтримки зростаючого попиту на мультимодальну логістику.
У Швейцарії DB Cargo візьме на себе транскордонні транзитні послуги до Італії, починаючи з 2026 року, керуючи операціями безпосередньо під власним керівництвом. А в Данії створить спеціальне депо з технічного обслуговування для свого скандинавського автопарку.
Завдяки цим змінам DB Cargo має намір зберегти свою роль основного гравця в європейській залізничній вантажній логістиці, підтримуючи переміщення товарів через кордони з більшою ефективністю та стійкістю.