На терміналі Мостиська поїзд з 2000 тис. тонн зерна завантажують за добу. Зерно перевантажують у вагони з автомобілів та залізничного транспорту, також стафірують контейнери.
Про це пише ЦТС з посиланням на Elevatorist.
Крім того, здійснюється зважування всіх видів залізничних платформ та вагонів.
"Можливе накопичування в ємностях 4 тис. т зерна одночасно - цей об’єм відповідає об’єму двох європейських маршрутів, тому такого буфера достатньо для перевантаження. Маршрут на 2000 т завантажують за добу. Зерно через завальну завантажується в накопичувальні місткості, і з них вже вантажиться у вагони. З додаткового обладнання для доробки є сепаратор", - відзначив комерційний директор термінала Олександр Свєтюха.
Він додав, що зараз активно приймають ріпак, кукурудзу, пшеницю. Основна вимога - щоб не було ГМО.
Зазначається, що якість зерна перевіряють в сучасній лабораторії, розташованій безпосередньо на елеваторі термінала.
Тут міксують всі види транспорту та тари: автомобільний, залізничний, можуть стафірувати контейнери або просто перевантажувати їх на платформи, танк контейнери, напівпричепи, усі види вагонів працюють з біг-бегами, наливними та іншими типами вантажів.