Данська компанія DecarbonICE працює над запуском повного ланцюжка транспортування CO2, використовуючи газ у твердій формі, що також відомий як сухий лід. Вона хоче продемонструвати переваги такого виду перевалки порівняно з доставкою CO2 у рідкому вигляді в кріогенних резервуарах під тиском.

Як пише ЦТС з посиланням на Splash, проект передбачає, що сухий лід транспортуватиметься у вигляді гранул у стандартних 20-футових контейнерах з додатковою ізоляцією, але без активного охолодження. Транспортування відбувається за атмосферного тиску та температури 78,5°C нижче нуля. Це означає, що CO2 транспортуватиметься так само, як і ЗПГ.

Нещодавно DecarbonICE перевезла сухий лід морем у контейнері з Орхуса (Данiя) до Рейк'явіка (Ісландія). Спочатку контейнер було перевезено вантажівкою на відстань 100 км від місця завантаження до порту Орхус. Перевантаження з вантажівки на судно здійснювалося в порту без потреби в проміжному зберіганні. Подальше транспортування контейнера було здійснено контейнеровозом Bruarfoss.

DecarbonICE стверджує, що вартість її контейнера в 15-20 разів нижча, ніж вартість резервуара, що містить таку ж кількість рідкого CO2, а вартість контейнеровоза з контейнерами для перевезення 20 000 тонн CO2 на 60% нижча, ніж аналогічна вартість танкера LCO2.

Інтермодальні перевезення між вантажівкою, судном, поїздом або баржею є простими та не потребують великих зон безпеки. Контейнери із сухим льодом можна змішувати з іншими контейнерами під час завантаження та розвантаження.

Проте для перетворення зрідженого CO2 на сухий лід, а потім назад у рідку або газоподібну форму, необхідні додаткові капітальні та операційні витрати. Втім, данська компанія заявила, що ці витрати повністю окуповуються за рахунок зниження вартості транспортування, включаючи морську частину.