Тег: Дания
Кількість винищувачів та дата їх передачі Україні з міркувань оперативної безпеки оголошуватись не буде.
Також забороняється надавати послуги російським суднам, включаючи бункерування та постачання припасів.
Контракт передбачає постачання 14 контактно-акумуляторних поїздів з опціоном на придбання ще 10 одиниць.
Зібрано групу країн, щоб розглянути можливості подальших заходів проти "тіньового флоту".
Їх планують передати на баланс комунального АТП-1 та використовувати на міських маршрутах.
Заборона на використання скруберів у територіальних водах Данії може набути чинності з липня 2025 року.
На першому етапі для тяги поїздів планують застосовувати два двосистемні електровози Vectron від Siemens - в голові та в хвості.
Санний патруль "Сіріус" функціонує в Гренландії на постійній основі з 1950-х років.
Російська нафта, що транспортується через Балтійське море і становить приблизно 60% її загального морського експорту, перетинає данські протоки на шляху до міжнародних ринків.
Компанія отримає 49% акцій у створюваному операторі портово-логістичного проекту і відповідатиме за операції та управління.
Угода покликана розширити мережу середземноморських сервісів DFDS, яка на сьогоднішній день з'єднує Європу з Туреччиною та Тунісом.
Низькопідлогові вагони трамваю завдовжки 37 м та шириною 2,6 м розраховані на перевезення 260 пасажирів.
Приводом для обмеження проходу танкерів з російською нафтою можуть стати питання щодо їх небезпеки або відсутності європейської страховки.
Угода не підлягає погодженню з регуляторами, її закриття передбачається вже у поточному кварталі.
Тягова мережа і на німецькій, і на данській ділянках маршруту була готова давно, але потяги на електриці ніколи не використовувалися в щоденних сполученнях між країнами.
В даний час в портфелі замовлень або вже в експлуатації судноплавних компаній знаходиться понад 110 суден, що працюють на метанолі.
Найближчим часом розпочнуться будівельні роботи, включаючи внутрішнє оздоблення та швартові випробування.
Поїзди з 300 місцями для сидіння будуть замінювати рухомий склад, що експлуатується у високошвидкісних, міжміських та регіональних сполученнях.
Резолюцію погодили місцеві урядові партії, тепер уряд Данії має дати добро на реалізацію плану.
Протягом 15 років замінять 104 восьмивагонних електропоїздів та 31 чотиривагонний, введених в експлуатацію в 1996-2004 роках.