Тег: Дания
Подорож між столицями Чехії і Данії триватиме близько 11 годин.
Компанія вже здійснила тестову морську доставку вуглекислоти у контейнері з Данії до Ісландії.
Перші поїзди від Alstom прибудуть до Данії у 2025 році.
Це буде найдовший у світі комбінований залізнично-автомобільний підводний тунель, протяжністю 18 км, що проходить дном Балтійського моря.
Вперше Данія очолювала Раду у 2009-2011 роках.
Йдеться про чотири нові великі судна, призначені для охорони навколишнього середовища та мінування, та про 21 патрульний катер.
Судно призначене для виконання завдань у водах Арктики та здійснення далеких морських рейсів.
В системі використані розміщені на шасі автомобіля пристрої лінійного переміщення з роликами та висувними напрямними.
Це знаменує суттєву зміну політики країни, яка тривалий час заявляла, що не перешкоджатиме проходженню російських суден через свої води.
Процес реалізується з використанням передової гідротехнічної методології, яка дозволить досягти стійкої морської інфраструктури в глибоководному порту.
Першу партію літаків було передано в серпні 2024 року.
Китайське судно йшло з російського порту Усть-Луга.
Двома тижнями раніше компанії заявляли про розірвання угоди.
Обидві компанії заявили себе ініціатором розірвання угоди, яка була досягнута в серпні.
Сумарний пасажиропотік на чотирьох лініях становив 11 млн осіб, що стало найвищим показником за всю історію компанії.
Новий рухомий склад призначається для роботи на острові Зеландія, де замінить дизель-поїзди IC2, що експлуатуються з 1997 року.
Кількість винищувачів та дата їх передачі Україні з міркувань оперативної безпеки оголошуватись не буде.
Також забороняється надавати послуги російським суднам, включаючи бункерування та постачання припасів.
Контракт передбачає постачання 14 контактно-акумуляторних поїздів з опціоном на придбання ще 10 одиниць.
Зібрано групу країн, щоб розглянути можливості подальших заходів проти "тіньового флоту".