Тег: Дания
Китайське судно йшло з російського порту Усть-Луга.
Двома тижнями раніше компанії заявляли про розірвання угоди.
Обидві компанії заявили себе ініціатором розірвання угоди, яка була досягнута в серпні.
Сумарний пасажиропотік на чотирьох лініях становив 11 млн осіб, що стало найвищим показником за всю історію компанії.
Новий рухомий склад призначається для роботи на острові Зеландія, де замінить дизель-поїзди IC2, що експлуатуються з 1997 року.
Кількість винищувачів та дата їх передачі Україні з міркувань оперативної безпеки оголошуватись не буде.
Також забороняється надавати послуги російським суднам, включаючи бункерування та постачання припасів.
Контракт передбачає постачання 14 контактно-акумуляторних поїздів з опціоном на придбання ще 10 одиниць.
Зібрано групу країн, щоб розглянути можливості подальших заходів проти "тіньового флоту".
Їх планують передати на баланс комунального АТП-1 та використовувати на міських маршрутах.
Заборона на використання скруберів у територіальних водах Данії може набути чинності з липня 2025 року.
На першому етапі для тяги поїздів планують застосовувати два двосистемні електровози Vectron від Siemens - в голові та в хвості.
Санний патруль "Сіріус" функціонує в Гренландії на постійній основі з 1950-х років.
Російська нафта, що транспортується через Балтійське море і становить приблизно 60% її загального морського експорту, перетинає данські протоки на шляху до міжнародних ринків.
Компанія отримає 49% акцій у створюваному операторі портово-логістичного проекту і відповідатиме за операції та управління.
Угода покликана розширити мережу середземноморських сервісів DFDS, яка на сьогоднішній день з'єднує Європу з Туреччиною та Тунісом.
Низькопідлогові вагони трамваю завдовжки 37 м та шириною 2,6 м розраховані на перевезення 260 пасажирів.
Приводом для обмеження проходу танкерів з російською нафтою можуть стати питання щодо їх небезпеки або відсутності європейської страховки.
Угода не підлягає погодженню з регуляторами, її закриття передбачається вже у поточному кварталі.
Тягова мережа і на німецькій, і на данській ділянках маршруту була готова давно, але потяги на електриці ніколи не використовувалися в щоденних сполученнях між країнами.