На китайській верфі Yangzhou New Dayang Shipbuilding Company спустили на воду другий у світі контейнеровоз, здатний працювати на метанолі.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Судно, що отримало назву Eco Maestro, будується на замовлення сінгапурського перевізника X-Press Feeders.

Здача Eco Maestro в експлуатацію планується в другому кварталі 2024 року. Він буде задіяний на маршрутах X-Press Feeders у Північній Європі.

Контейнеровоз спроектовано німецькою компанією TECHNOLOG Services. Місткість Eco Maestro складає 950 TEU, довжина - 148 м, ширина - 25 м, швидкість - 14 вузлів.

Це перший із 14 контейнеровозів, замовлених X-Press Feeders. Вони будуть обладнані двопаливними двигунами MAN, які вперше розроблені для роботи на метанолі.

Нещодавно X-Press Feeders підписав угоду з OCI Global про постачання з 2024 року метанолу. Для цього OCI Global у партнерстві з Unibarge модернізує бункерувальник, який працюватиме в порту Роттердам.

За даними DNV, на які посилається Maritime Executive, в даний час у світі замовлено 142 контейнеровози, здатні працювати на метанолі. Усі вони мають бути здані до 2028 року.