В росії планують проіндексувати вантажні тарифи РЖД ("Російські залізниці") на 10%. Крім того пропонується продовжити скасування коефіцієнтів за дальність для експортного вугілля до кінця 2023 року та на 50% збільшити тариф на перевезення на експорт на далекі відстані руд та залізорудних концентратів.

Як пише Комерсант, на який посилається ЦТС, Федеральна антимонопольна служба рф оприлюднила проєкт наказу, згідно з яким в 2023 році індексація складе 8% плюс 2% індексації у виді надбавки на капремонти, в 2024 році індексація з такою ж надбавкою складе 9,1%, в 2025 - 4,6%.

Згідно з наказом, на рік продовжується скасування пільгових коефіцієнтів на перевезення вугілля на експорт. Також у наказі повідомляється про відміну коефіцієнтів за дальність для іншого виду вантажів руд і залізорудних концентратів. Таким чином, перевезення металургійної сировини на експорт на далекі відстані російською залізницею обійдеться на 50,3% дорожче, ніж раніше.

В РЖД розраховують, що отримані кошти дозволять активізувати роботи по модернізації і розвитку інфраструктури, зокрема, на Східному полігоні.

В поточному році в рф вже піднімали тарифи на залізничні вантажні перевезення. Це підвищення стало рекордним для залізниць країни-агресора - на початку року індексація тарифів склала 7,7%, а з 1 червня - ще 11%.

Відзначимо, що така необхідність викликана впливом західних санкцій, через вплив яких російські залізничники змушені були пригальмувати або призупинити окремі інфраструктурні проєкти.

Читайте також Не залізна завіса: Чому не працюють санкції на експорт російської гірничо-металургійної продукції