Тег: руда
З відкриттям портів Чорного моря можна говорити про значне збільшення обсягів перевезень.
Одне з суден зараз знаходиться в Констанці, інше - в Стамбулі.
Продукція доставляється металургам Америки, Африки, Європи та Близького Сходу.
Кошти від продажу окатишів залізорудних будуть використані в інтересах України.
Гірничодобувні компанії вже намагалися збільшити продажі залізної руди до Індії, проте зіштовхнулися із сильною конкуренцією.
Також корпорація дещо знизила плани щодо капітальних інвестицій на 2023 рік.
Крім того, у січні в 2,1 рази порівняно з попереднім місяцем зросли обсяги перевезень чорних металів - до 380 тис. тонн.
Як підприємства гірничо-металургійного комплексу України вибудовували нові логістичні маршрути для експорту своєї продукції протягом року повномасштабної війни.
На результати вплинула втрата вантажної бази через війну.
В 2023 році компанія планує видобути стільки ж залізної руди, як і планувала в 2022-му.
На маршруті в напрямку Сербії працює декілька караванів.
Також подорожчає перевезення руди і ЗРК.
Європа продовжує закуповувати російські ЗРС і чавун, хоча джерела отримання такої продукції можуть безболісно бути заміненими. Чому це відбувається, і чи вплинули санкції на логістику металургічної продукції і сировини з рф?
Руда і металопродукція, як і зерно, є одним з основних джерел отримання валютної виручки для України.
Предприятия "Метинвеста" продолжают работать для поддержки экономики страны.
Транспорт работает на глубине более полукилометра.
Грузовики для перевозки воды будут интегрированы в существующую автономную систему транспортировки Rio Tinto.
Железнодорожные отправки в направлении портов, наоборот, снизились по итогам 5 месяцев.
Все самые большие суда, обрабатывавшиеся в порту в мае, грузились ЖРС на экспорт.
Для эффективной перевозки больших объемов руды в ряде стран мира используются специально построенные для этого железные дороги. ЦТС изучил, как они устроены и возможно ли создание таких линий в Украине.