Александр Ткачук

предприниматель
Про системні зміни та напрямки розвитку залізниці Мнение

Навіщо Україні регулювання в сфері транспорту? Мнение

Залізнична історія Мнение

У 2019 році залізницею перевезено 312,9 млн т, що на 2,9% (або на 9 млн т) менше, ніж у 2018 році. Автотранспортом перевезено 242,7 млн т, що на 29,7% більше ніж у 2018 році. Тобто більше на 72 млн т.

Що не так з тарифоутворенням на залізниці: п’ять міфів Мнение

Якою є логіка тарифоутворення "Укрзалізниці".

Залізниця: прибуток чи соціальний добробут Мнение

Радісна звістка про те, що Українська залізниця знайшла сенс свого існування в шляху до ІРО, повинна була б вселити надію у світле майбутнє залізниці та країни.

Хто візьме на себе відповідальність за залізницю? Мнение

"Українська залізниця" асоціюється з поняттями "залізниці", "Укрзалізниці" та "залізничного транспорту" (галузі, залізничної системи), хоча це не тотожні поняття.

Залізнична реформа: очікування та реальність Мнение

Про що сказано і не сказано в новому законопроекті про залізничний транспорт України?

Приватна інфраструктура як альтернативний шлях розвитку залізниці Мнение

Чому залізничні реформи затягуються? Мнение

Навіщо українській залізниці реформи? Українській залізниці реформи не потрібні. Реформ вимагає залізнична галузь. Чому так відбувається?

Тарифи підвищено. Що далі? Мнение

Українська залізниця досягла підвищення тарифів. І хоча залізниця заявляє, що це індексація, для ринку вантажних перевезень - це підвищення вартості перевезення.

Інфраструктура Еквадору очима українця Мнение

На які транспортні і інфраструктурні особливості звертає увагу іноземець, рухаючись дорогами південноамериканської країни, що лежить на екваторі. Наскільки якісні автодороги, чи розвинута залізниця, яка роль портів і аеропортів у вантажних перевезеннях.

Старий рік минає, Новий наступає… Мнение

Що приніс 2018 рік для ринку залізничних перевезень?

Коли вартість користування вагоном неважлива Мнение

Скільки коштує перевезти цукор, зерно, вугілля залізницею? Відповідь на це питання в Україні може дати перевізник, оператор, експедитор. І кожен з них дасть різну ціну на той самий запит вантажовласника. Кого вибере вантажовласник та за якими критеріями в сучасних українських умовах?

Чому "Українська залізниця" не бере участі в створенні українського продукту? Мнение

Серед різних чинників розвиток країни залежить від експортного продукту. І чим більший розмір доданої вартості, а більш влучно - цінності, містить продукт, тим краще. Локомотив на експорт надає більше цінності, ніж руда на експорт.

Нові перспективи "Української залізниці"! Мнение

Сьогодні, маючи справу з "Українською залізницею", кожен може пережити "когнітивний дисонанс". З однієї сторони досягнення та перспективи, з іншої - проблеми та реалії.

Безпека як цінність Мнение

У останні місяці новини переповнені повідомленнями про інциденти на залізниці. Як змінити ситуацію на краще?

Баланс інтересів Мнение

Лібералізація доступу до залізничної інфраструктури як шлях до підвищення ефективності і продуктивності залізничних перевезень.

Шукаю перевізника Мнение

Just-in-time, пунктуальність, обумовлений строк доставки, графік руху – це одні з термінів вчасної та швидкої доставки. У сучасній світовій логістиці це "must have".

Коли українські вагони отримають визнання? Мнение

У 2017 році премію Swedish Steel Prize 2017 (престижна премія у світовому машинобудуванні) отримала компанія Kiruna Wagon (Швеція) з власною моделлю вагону для перевезення залізної руди. Модель вагону дійсно вражає та відповідає потребам споживачів. Компанія Kiruna Wagon постійно удосконалює свої вагони. Українські вагонобудівники намагаються створювати нові моделі вагонів, модернізувати існуючі моделі, але чи можуть вони виставляти моделі своїх вагонів на здобуття світових премій у машинобудуванні?

Що спільного між українською залізницею та багатосторонньою платформою? Мнение

Ринкова вартість бізнесу, який за основу має різновид бізнес-моделі "багатостороння платформа", може сягати понад сотні мільярдів доларів США. Наприклад, Uber, Google, Apple, Facebook поєднують різних споживачів на базі своїх платформ-рішень та створюють цінність за рахунок посередництва між ними. До чого ж тут українська залізниця?

Наверх