Залізниці Чехії (České dráhy, ČD) на двох ділянках магістралі Прага - Ческе-Будейовіце підвищили зі 160 до 200 км/год дозволену максимальну швидкість для електропоїздів Pendolino від Alstom, пише ЦТС.

Вагони цих поїздів оснащені механізмом нахилу кузовів, що дозволяє їм проходити криві з вищою швидкістю ніж звичайним поїздам.

Модернізація інфраструктури на ділянках Судомержице – Вотіце та Собеслав – Доубі забезпечила можливість для реалізації поїздами Pendolino такої швидкості у регулярній експлуатації.

В результаті найкращий час графікових поїздів Pendolino в коридорі Прага - Ческе-Будейовіце складає в даний час 90 - 95 хв. Для порівняння, на початку 1990-х років поїздка між Чеською-Будейовицею та столицею займала до 3 год.

Alstom поставила ČD сім поїздів Pendolino, перший - 2003 році. У семивагонному поїзді - чотири моторні вагони, 16 тягових двигунів яких розвивають сумарну потужність 4000 кВт. У складі довжиною 185 м є 328 місць для сидіння, у тому числі 52 першого класу, а також місця для двох пасажирів на інвалідних кріслах та трьох велосипедів.