Тег: Чехия
Такий результат став можливим завдяки масштабним інвестиціям СD у нові регіональні та міжміські потяги.
З трьох варіантів перевагу віддано будівництву дворівневої станції під вокзалом, що обслуговується двома двоколійними тунелями з підземними станціями.
У новому відділенні у Празі клієнти можуть відправляти та отримувати документи й посилки до 30 кг.
У розробці та виробництві нових трамваїв беруть участь понад 230 компаній, з яких 76% - чеські.
Таке замовлення узгоджується з поточними зусиллями ČD Cargo щодо зменшення кількості дизельних локомотивів у її парку.
Новий міст замінив на лінії Табор-Пісек стару споруду сталевої конструкції 1889 року, яким не опускався рух вантажних поїздів.
Після державної реєстрації автобуси вийдуть на маршрути міста.
Ремонт виконувався за фінансової підтримки Європейського союзу і коштував 103 млн євро.
Це низькопідлогові тролейбуси 2005-2007 років випуску, обладнанні транзисторною системою керування та асинхронними тяговими двигунами.
Потяги розраховані на швидкість руху 160 км/год.
Основною частиною досліджень стане аналіз ринкового потенціалу пасажирських та вантажних перевезень на регіональному, європейському та міждержавному рівнях.
Транспортні засоби вже прибули на базу КП "Бучатранссервіс".
Переговори щодо остаточного узгодження контрактних умов ще тривають.
Заборона діє з 22:00 вечора до 6:00 ранку.
Зокрема, до робіт було залучено вертоліт.
Перший вагон трамвая 52T планується доставити до Праги на початку 2025 року.
Вживані вагони австрійського виробництва, можливо, мають критичну точку у конструкції.
Кошти направлять на будівництво чотирьох нових депо та реконструкцію та розширення шести діючих.
Вартість контракту становитиме 3,66 млрд доларів.
До кінця року відділення НП мають з’явитися ще в трьох чеських містах.