Щоб уникнути високих портових зборів у США із суден китайського виробництва, ONE планує будувати контейнеровози у Південній Кореї. Перевізник вже веде переговори із суднобудівним підрозділом Hyundai про замовлення 12 контейнеровозів місткістю 16 тис. TEU, здатних працювати на ЗПГ.

Про це пише ЦТС з посиланням на Splash.

Загальна вартість замовлення становитиме 2,5 млрд доларів.

Потенційних зборів за заходи суден, пов'язаних з Китаєм, в порти США виявилося достатньо для ONE, щоб погодитися на ціну корейських суднобудівників, яка вища на 11%.

А китайського державного перевізника COSCO майбутні збори не лякають. Компанія планує зафрахтувати шість восьмитисячників у Seaspan, який підписав меморандум про наміри з китайською верфю Hudong-Zhonghua Shipbuilding.

Це друга угода COSCO із Seaspan за місяць. Раніше компанія домовилася зафрахтувати шість судів місткістю 11,4 тис. TEU, договір на будівництво яких канадський постачальник тоннажу уклав із китайською суднобудівною компанією Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding.

Як зазначає Alphaliner, глобальний портфель замовлень на контейнеровози наближається до позначки 10 млн TEU, а судновласники та перевізники продовжують вести переговори про нові потенційні замовлення. При цьому оператори, суди яких не заходять до портів США, продовжують будувати контейнеровози в Китаї.