На судноремонтному підприємстві Damen Shiprepair Rotterdam (входить до групи Damen Shipyards Group) у Нідерландах завершили роботи над створенням самопідйомної бурової платформи великої вантажопідйомності, побудованої на замовлення Petrodec. Судно отримало ім'я Obana.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Damen Shipyards Group.
Незвичайність цього проекту полягає в тому, що інженери Petrodec вирішили поєднати дві виведені з експлуатації самопідйомні морські платформи в одну.
Таким чином, було знайдено рішення, що робити зі старими офшорними платформами після їх демонтажу.
Для об'єднання двох платформ в одну в Дубаї (ОАЕ) було виготовлено додаткову середню секцію. Старі платформи транспортували з британського сектора Північного моря до Роттердама, де йшло будівництво.
Наприкінці минулого тоді всі три секції були встановлені у найбільшому у Західній Європі сухому доку на верфі Damen Shiprepair.
Після цього почалися зварювальні роботи, щоб об'єднати передню та кормову секції через середню. Крім того, фахівцями було підготовлено фундамент для розміщення на новій платформі двох 60-тонних кранів та опори стріли головного крана.
Damen також виконала роботи із прокладання трубопроводів для трьох секцій, забезпечивши підключення всіх систем.
У проекті було використано дві старі платформи Brage та Gabrus, а довжина нової становитиме близько 200 м.