"Інтерпайп" розглядає оренду другого судна для відвантажень на Близький Схід

Новини 1269 переглядів
Facebook0 Twitter

Наразі йде робота з формування та стабілізації постійного вантажопотоку і підбір потенційних суден-кандидатів для довгострокової оренди.

Ілюстративне фото

Українська промислова компанія "Інтерпайп" розглядає варіанти оренди (тайм-чартеру) другого судна за маршрутом Одеса - порти Перської затоки. Про це у свої колонці на порталі ГМК Центр пише директор із забезпечення закупівель і логістики компанії Олексій Яновський, пише ЦТС.

"Позитивний результат та накопичений нами досвід свідчать про те, що тайм-чартер - вірний напрямок для оптимізації морських постачань. Наразі компанія має певні обсяги відвантажень на Близький Схід, тож готуємося взяти друге судно в оренду для роботи на маршруті Одеса - порти Перської затоки. Наразі йде робота з формування та стабілізації постійного вантажопотоку і підбір потенційних суден-кандидатів для довгострокової оренди", - пише топ-менеджер.

Торік "Інтерпайп" вперше у своїй історії почав оперувати судном, яке взяв в тайм-чартер. Цей кейс виявився позитивним для компанії не тільки з точки зору економіки перевезень, але і керованості логістики.

"На початку ми його використовували як фідер, доставляючи труби за маршрутом Одеса-Варна. Проте згодом балкер здійснив декілька разів рейси до Батумі, тобто ми диверсифікували маршрути. Таким чином, потенційно, орендоване судно могло б працювати у всьому басейні Чорного моря", - зазначив він

За словами Яновського, головним аргументом для ухвалення рішення про оренду стала вартість перевезення тонни вантажу. "За час роботи орендованого судна економія для "Інтерпайпу" на плечі Одеса-Варна склала майже 30%. Тайм-чартер дозволив стабілізувати ритмічність постачань, знизив витрати на оперативну діяльність (у людиногодинах)", - пише він.

Водночас директор із забезпечення закупівель і логістики повідомив, що у близькій перспективі "Інтерпайп" не буде створювати власний вантажний флот.

"Такий варіант обрахований, і за певних умов це рішення є більш ефективним, ніж тайм-чартер. Проте у близькій перспективі компанія його не розглядатиме. Проблема цього кейсу - підвищені зобов’язання та вищі ризики. Окрім того, така серйозна інвестиція має бути абсолютно виправданою. Компанія поки не бачить для себе настільки сталих потоків морського експорту, які окупили б витрати на купівлю власного флоту", - підкреслив Яновський.

Читайте також: "Розглядаємо варіанти оренди нового судна: Як війна вносить корективи в логістику "Інтерпайп"

Наверх