Українська промислова компанія "Інтерпайп" має на меті збільшити поставки залізничної продукції до країни Європи та розширити продуктовий портфель у пасажирському сегменті.
Як пише ЦТС, про це повідомляє Forbes із посиланням на Олександра Гарькавого, директора дивізіону залізничної продукції "Інтерпайп".
Топ-менеджер нагадав, що в 2020–2021 роках "Інтерпайп" вже успішно відвантажував пасажирські колеса для швидкісних поїздів Deutsche Bahn. "Проте для збільшення частки на цьому ринку, яка наразі оцінюється приблизно у 5%, потрібно розширювати співпрацю з національними операторами залізниць країн Європи, зокрема іспанською Renfe, французькою SNCF та італійською Trenitalia, а також завершити сертифікацію у світових вагонобудівних корпораціях, таких як Siemens, Alstom, Stadler", - зазначив Гарькавий.
На відміну від вантажних коліс, що мають 10–15 стандартних видів, у пасажирському сегменті кожен поїзд чи електропоїзд має власну конструкцію колеса, що може вимагати розробки окремого процесу виробництва - від відливки сталі до механічної обробки та фарби на кожен новий дизайн колеса. "Тобто передусім нам буде потрібно багато технічно освічених інженерів, оскільки колесо під певний пасажирський рухомий склад - це розвиток окремого продукту. До того ж у компанії планують продовжувати модернізацію виробничих потужностей", - підкреслив Олександр Гарькавий.