Унікальне 275-метрове напівзанурювальне судно Boka Vanguard, здатне частково занурюватися під воду, залишаючи над поверхнею лише палубну надбудову та чотири відсіки для забезпечення плавучості, було розширено в сухому доку в китайському Чжоушані.

Про це пише ЦТС з посиланням на Рrojectcargojournal.

Судно мало ширину 70 метрів і був розширене на 10,3 метра. Довжина судна не змінилася і залишилася 275 метрів. 

Це розширення робить судно готовим до транспортування великих плавучих сухих доків, суден і FPSO. До переобладнання Boka Vanguard вже був найбільшим судном у своєму роді.

На кінець року вже заплановане перевезення плавучого сухого доку розмірами 335 метрів на 75 метрів, який раніше неможливо було би транспортувати.

Конструкція дозволяє судну брати вантажі, які довші і ширші за його палубу, а сама палуба повністю водонепроникна, що необхідно для безпечного занурення. Все це допомагає Boka Vanguard піднімати судна або обладнання з води, переміщувати та поміщати їх у воду.

Коли баластові цистерни судна заповнені, його палуба знаходиться на глибині до 16 м від поверхні, що дозволяє обробляти вантажі з глибокою осадкою. Судно також можна завантажувати з пристані, а великогабаритні вантажі можна буксирувати на борт по рейках.

Першим вантажем Boka Vanguard була нафтова платформа Malo, яку судно перемістило з верфі Samsung Heavy Industries у Південній Кореї до Мексиканської затоки. При вазі 53 тис. тонн Malo - найбільша напівзанурювальна плавуча нафтова платформа з будь-коли побудованих.

У 2019 році Boka Vanguard прийняв на борт 300-метровий круїзний лайнер Carnival Vista. А у 2024 році судно перевозило ушкоджений пожежею автомобілевоз Fremantle Highway, що загорівся біля берегів Нідерландів - до Китаю.

480969014_1063150805837537_5648778788654561675_n

481712495_1063150849170866_2867196971086486140_n

481771446_1063150845837533_8356857458932615911_n

Читайте також 10 самых редких и необычных судов мира