Литовська компанія LTG Cargo успішно завершила свій перший тестовий рейс через країни Балтії до порту Мууга в Естонії.

Поїзд працював повністю відповідно до стандартів залізничної галузі ЄС - без обміну даними та інтеграції з системами ради залізничного транспорту росії, повідомляє ЦТС із посиланням на RAIL MARKET.

Тестовий поїзд складався з 15 вагонів: 10 платформ для напівпричепів і 5 платформ для контейнерів. Буксирував поїзд локомотив LTG Cargo. Він вирушив із залізничної станції Палемонас у понеділок вдень і прибув до Мууги наступного дня.

За словами генерального директора LTG Cargo Егле Шіме, до цієї відправки довелося ретельно готуватися. Литовці, зокрема, адаптували свою бізнес-модель до європейських стандартів. А в окремих випадках довелося навіть створювати нові прецеденти. Наприклад, реєстрація вагонів-платформ у Європейському реєстрі транспортних засобів вимагала абсолютно нового процесу та проходження загальноєвропейської сертифікації для експлуатації в Естонії. Та, все ж, внаслідок співпраці з латвійськими та естонськими менеджерами залізничної інфраструктури, LTG Cargo не тільки дісталися до Мууги без зміни локомотива, але й забезпечили плавний обмін даними.

Нині залізничні компанії, на які поширюються російські правила, повинні подавати додаткові дані, такі як докладні технічні характеристики вагонів та інформацію про вантажі, при організації міжнародних вантажних перевезень. Натомість, загальноєвропейська сертифікація технічного обслуговування компанії гарантує іноземним менеджерам залізничної інфраструктури відповідність її рухомого складу, усуваючи потребу в обширних технічних даних вагонів для кожної відправки.

На думку директора із стійкості бізнесу LTG Group Гедімінаса Шечкуса, прийняття європейських правил в операціях з широкою колією підвищує стійкість не тільки литовських залізниць, але й усього Балтійського регіону проти зовнішніх впливів.