Тег: Эстония
Проект повністю має бути завершений та введений в експлуатацію у четвертому кварталі 2030 року.
Це робить Естонію однією з небагатьох країн Європи, які пропонують пряму фінансову підтримку у формі державної допомоги для модернізації суден.
Відтепер судна, які надалі відвідуватимуть порт Сілламяе, будуть проводити через територіальні води Естонії з лоцманською проводкою.
Затримання танкера відбулося в територіальних водах рф, де судно рухалося за раніше погодженим маршрутом.
Як передбачається, якщо нинішнього року розпочнеться процедура купівлі поїздів, то у 2029 році можна буде розпочати тестування на шляхах Rail Baltica.
Подібні заходи вживатимуться до всіх рейсів, що прямують до Москви з нагоди параду.
Першим судном з туристами, яке прибуде в країну, стане французький лайнер Le Champlain.
Затверджено план маршруту ділянки у Пярнуському повіті, що дозволяє розпочати будівництво в регіоні.
Документом вносяться зміни до Закону про організацію Сил оборони.
У танкера не було прапора, а такі судна не мають права на пересування.
Сума угоди не розкривається.
Законопроект спрямований на запобігання пошкодженню об'єктів інфраструктури іноземними судами.
Також сторони домовились про збільшення кількості дозволів на нерегулярні перевезення.
Після завершення підготовчих робіт та затвердження всіх планів учасниками проекту розпочнеться активна фаза будівництва.
Єдиний сертифікат безпеки - тимчасовий дозвіл, який видається на 5 років.
Цю подію в Естонії вважають важливим кроком у просуванні проекту Rail Baltica.
Сумарний вантажообіг портів країни склав 1,7 млн тонн.
В МІУ зазначили, що відновлення морської інфраструктури - не лише економічне питання, а й елемент безпеки та інтеграції в транспортний простір ЄС.
Контейнеровоз Essence вперше пришвартувався в порту 2 лютого.
Профільні міністерства будуть обговорювати, чи надати дозвіл власникам критичної інфраструктури право перехоплювати чи збивати дрони.