Тег: Литва
Будівництво майданчика вартістю 3,2 млн євро завершать до кінця 2026 року.
75,9% усіх вантажів минулого року було перевезено автомобільним транспортом.
Вагони придбала залізнична вантажна компанія LTG Cargo.
Основну увагу приділять зміцненню стратегічно важливих об'єктів.
Для нарощування перевалки потрібні території, розвинена інфраструктура, глибина акваторії, у центральній частині Клайпеди зробити це неможливо.
Проект тривав 1,5 роки і коштував 50 млн євро.
Тестовий поїзд складався з 15 вагонів: 10 платформ для напівпричепів і 5 платформ для контейнерів.
Підписано оновлений Меморандум про запуск системи для боротьби з незаконним вивезенням українського зерна з окупованих територій.
Українські біженці зможуть скористатися 99% знижкою на придбання безстрокового е-квитка для проїзду в автобусах і тролейбусах протягом року.
Також в компанії прозвітували про успішне впровадження електрифікації залізниць, що досягла 70%.
Країна проведе модернізацію електронних систем спостереження за кордоном.
Нові електровози перевозитимуть вантажі між Вільнюсом та Клайпедою - цим коридором щорічно перевозиться половина всіх залізничних вантажів у Литві.
На виділені кошти реконструюють ділянку автомагістралі A11 Шяуляй-Паланга та ділянку національної дороги A16 Вільнюс-Прієнай-Маріямполе.
Електровози колії 1520 мм будуть адаптовані до умов суворого клімату.
Згідно з попередніми даними аналізу бортових самописців літака, під час польоту пілоти обговорювали лише робочі питання.
Йдеться про повне перепланування двох терміналів, побудованих у 1993 та 2007 роках.
Термін доставки з України в Литву - від 3 робочих днів.
Аналогічні рішення ухвалили й інші великі міста Литви.
Наразі потяги LTG Link курсують до Турмантаса на кордоні, але є намір продовжити маршрут до Даугавпілсу.
Поліція та служба безпеки польотів у Вільнюсі теж розслідують причини катастрофи.