В ході VI Міжнародної конференції "Залізниці України: розвиток та інвестиції", яка проходила 20 лютого в Києві, технічний директор дивізіону залізничної продукції промислової групи "Інтерпайп" розповів про досвід компанії щодо сертифікації колісної продукції в ЄС.

Як передає кореспондент ЦТС, Олександр Рослік доповів про послідовність дій, яку здійснюють на "Інтерпайп" для оцінки відповідності продукції до європейських вимог, та озвучив велику кількість технічних деталей.

За його словами, додатково в українській компанії співставляють механічні показники по стандартам ЄС і ДСТУ. Це робиться, аби впевнитися, що європейські стандарти не знижують механічні показники.

Численні дослідження продемонстрували, що такі показники виявилися більш високими, ніж стандарти діючого ДСТУ. "Механічні показники. Ми бачимо, що європейські стандарти, вони більш жорсткі, ніж діючі українські стандарти. Також аналіз робили металографічних показників. Як бачимо, також європейські стандарти більш жорсткі", - відзначив в ході презентації Рослік.

"Так ось, що я хотів би сказати. Високі вимоги до механічних властивостей - це добре, оскільки вони напряму впливають на безпеку руху та надійність в експлуатації. Ми вже поставляємо нашу залізничну продукцію за стандартами ЄС і готові постачати таку ж продукцію в Україну. І я вважаю, що всі виробники в Україні, і постачальники коліс повинні дотримуватись цих стандартів при виробництві", - додав він.

Резюмуючи, Олександр Рослік зауважив, що інтеграція залізниці України до ЄС забезпечить, по-перше, уніфікацію рухомого складу, а, по-друге, - уніфікацію інфраструктури: "Це складніше, але теж можливо. З подальшим вільним курсуванням рухомого складу як на території країн Євросоюзу, так і в Україні… А також забезпечить підвищення рівня безпеки та надійність в експлуатації".